ﺑﺎ ﻇﻬﻮر ﻓﻨﺎوری ﺟﺪﯾﺪ، ﻧﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﻧﺤﻮه ﺳﺮوﯾﺲ دﻫﯽ ﺳﻨﺘﯽ ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺗﻐﯿﯿﺮ ﮐﺮده اﺳﺖ، ﺑﻠﮑﻪ در آﯾﻨﺪه ای ﻧﺰدﯾﮏ، ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻓﻨﺎوری ﻫﺎی ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ، ﭘﺴﺖ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ و ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮن ﻫﺎی ﺗﻌﺎﻣﻠﯽ، اﯾﻦ ﺳﺮوﯾﺲ دﻫﯽ ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﮐﺎﻣﻼً ﻣﺘﺤﻮل ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ. ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از اﯾﻦ ﻓﻨﺎوری ﻫﺎ ﻣﯽ ﺗﻮان از ﮐﺎﻧﺎل ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ، ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮی، ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎﻧﮑﯽ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ اراﯾﻪ داد. در ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺑﺎﻧﮑﺪاری اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ، ﮐﺎرﺑﺮان ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از اﺗﺼﺎل اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ ﺑﻪ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ ﺑﺎﻧﮏ ﺧﻮدﺷﺎن، ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎی ﺑﺎﻧﮑﯽ ﺧﻮد را اﻧﺠﺎم دﻫﻨﺪ، ﺻﻮرﺗﺤﺴﺎب ﻫﺎی ﺧﻮد را درﯾﺎﻓﺖ و

 

ﭘﺮداﺧﺖ ﮐﻨﻨﺪ و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ از ﺑﺴﯿﺎری از ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺎﻟﯽ دﯾﮕﺮ از ﻃﺮﯾﻖ اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺑﻬﺮه ﻣﻨﺪ ﺷﻮﻧﺪ .

 

جزییات بیشتر درباره این پایان نامه :

 

پایان نامه ارشد: ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎﻧﮑﺪاری اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﺑﺎ رﺿﺎﯾﺘﻤﻨﺪی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن

 

 

١٣

 

 

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...